CAMPANIA PROMOŢIONALĂ

„Port Diane Marie”

 

 

ORGANIZATORI

 

Organizatorii campaniei promoţionale „Port Diane Marie” sunt: 

  • Diane Marie Studio SRL cu sediul in Bucuresti, str Lacul Plopului 10, Sector 5 înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr J40/10442/2011/.
  • Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți participanții.

Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după informarea participanţilor cu 24 de ore înainte.

 

DURATA ŞI ARIA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

 

Campania se va desfășura în perioada 17 mai 2024 pana in 23 mai 2024  în  spaţiul virtual, pe pagina Facebook https://www.facebook.com/PantofiDianeMarie/.

Organizatorii îşi rezervă dreptul de a prelungii sau micşora perioada de desfăşurare desfășurare a Campaniei pe parcursul derulării acesteia, înștiințarea referitoare la încetare sau modificarea campaniei va fi afişată de Organizatori cu cel puţin 3 zile înainte pe pagina Facebook https://www.facebook.com/PantofiDianeMarie/

 

MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE, ACORDAREA PREMIILOR

 

Pentru a participa la acest CONCURS, participanţii trebuie:

Să posteze o poza purtand pantofii marca Diane Marie si sa răspundă în comentariu la întrebarea “De ce crezi ca pantofii noștri sunt alegerea ideală pentru tine?”

Tragerea la sorţi va avea loc în data de 24 mai 2024 prin intermediul aplicaţiei https://random.com  în prezența unei comisii formată din Reprezentanți ai Organizatorului care vor valida operațiunea prin încheierea unui proces verbal în acest sens.

Vor fi extraşi  3 (trei)  câştigâtori şi 3 (trei) rezerve.

Căştigătorii vor intra în posesia premiului în maxim 10 zile de la extragere şi validare prin intermediul E-mailului. În vederea transmiterii premiului câştigătorii vor comunica în scris adresa de email şi numărul de telefon.

Dacă participantul declarat căştigător nu confirmă în termen de 1 (una) zi lucrătoare datele pentru ridicarea/livrarea premiului, sau dacă a furnizat date de contact eronate/incomplete, îşi va pierde premiul şi va beneficia de aceasta rezerva extrasă.

Dacă nici aceasta nu trimite în termenul indicat datele solicitate, premiul nu va mai fi expediat şi va râmăne în posesia organizatorului.

Refuzul de a semna orice document ce atestă atribuirea efectivă a premiului către câştigător conduce la pierderea dreptului câştigătorului de a intra în posesia premiului.

Reclamaţiile referitoare la premiul câştigat ulterioare momentului semnării procesului verbal de predare-primire/dovada de preluare nu vor fi luate în considerare de către Organizator.

Organizatorul nu poate fi făcut răspunzător pentru premiul care nu ajunge la destinaţie.

Dacă vreun potențial câștigător nu dorește să beneficieze de premiu, sau în cazul imposibilității validării sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.

 

Numele câștigătorului și premiul câștigat în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligaţiilor impuse de Ordonanţa de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată cu modificările și completările ulterioare. Publicarea va avea loc pe pagina de https://www.facebook.com/PantofiDianeMarie/, după validarea câştigătorului. Eventualele contestaţii se pot face în termen de 24 de ore de Ia data afişării numelui câştigătorului. Contestaţia se trimite Organizatorilor prin e-mail, Ia adresa office@pantofidianemarie.ro şi va cuprinde în mod obligatoriu: numele, datele de identificare, domiciliul şi expunerea motivelor de fapt pe care se intemeiază contestaţia.

Contestaţiile se vor soluţiona în termen de 48 de ore de la data primirii şi se vor comunica contestatorului la adresa menţionată în contestaţie.

 

PREMIILE CAMPANIEI

Premiile oferite de Organizatori în cadrul acestei Campanii sunt următoarele:

 

Produs

Cantitate

Valoare nominala

Voucher valori

3 Buc

100 Lei

 

Valoarea totală a premiilor este de 300 RON inclusiv TVA

Dacă Organizatorii nu decid în mod expres altfel, niciunul dintre premiile campaniei nu poate fi înlocuit cu contravaloarea în bani a acestuia ori cu un alt bun sau serviciu şi nici nu poate face obiectul unei instrăinări.  

 

 

PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER  PERSONAL

 

În vederea desfăşurării Campaniei, datele cu caracter personal ale Participanţilor vor fi prelucrate de către Diane Marie Studio S.R.L. cu sediul în Bucuresti, str Lacul Plopului 10, sector 5 cod unic de înregistrare Ro29048600, J40/10442/2011, operator de date cu caracter personal denumit în continuare “Organizatorul”.

Prin completarea și semnarea talonului de participare, Participanţii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

Organizatorii se obligă să respecte prevederile Regulamentului UE 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, pe durata Campaniei şi ulterior. Astfel, Organizatorii se angajează să păstreze confidenţialitatea datelor personale ale participanţilor la Campanie şi să le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial şi legislaţiei în vigoare.

Organizatorii prelucrează datele cu caracter personal ale Participanţilor la Campanie în conformitate cu dispoziţiile Regulamentului UE 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.  Furnizarea datelor solicitate este obligatorie pentru participarea la Campanie.

În cadrul Campaniei Organizatorul va colecta următoarele categorii de date cu caracter personal:

  1. Nume şi prenume
  2. Număr de telefon
  3. Adresa de email

Furnizarea datelor cu caracter personal enumerate mai sus este necesară în vederea participării la Campanie. Refuzul furnizării lor are drept consecinţă imposibilitatea înscrierii şi participării la Campanie şi drept urmare, imposibilitatea căştigării premiilor.

Scopul prelucrării datelor cu caracter personal:

Datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate de către Organizatori în vederea:

  1. organizării şi desfăşurării Campaniei;
  2. desemnării şi validării câştigătorilor;
  3. atribuirii premiilor şi îndeplinirii obligaţiilor legale, inclusiv cele fiscale si financiar contabile ale  Organizatorului

În vederea îndeplinirii obligaţiilor legale care îi revin, Organizatorii vor publica numele şi prenumele participanţilor câştigători ai Campaniei pe pagina Facebook https://www.facebook.com/PantofiDianeMarie/

 

Temeiul juridic al prelucrării

Datele cu caracter personal ale Participanţilor la Campanie vor fi prelucrate în temeiul contractului reprezentat de Regulamentul Campaniei (art. 6 alin. 1 litera b din GDPR) al obligaţiilor legale care revin în sarcina Diane Marie Studio S.R.L. în calitate de Organizator al Campaniei (art. 6 alin. 1 litera c) din GDPR.

 

Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Organizator vor fi dezvăluite notarului public care va efectua extragerea câştigătorilor. În plus datele pot fi dezvăluite şi autorităţilor, în cazurile în care Organizatrul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare.

 

Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale participanţilor declaraţi necâştigători vor fi stocate timp de 60 de zile de la încheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale câştigătorilor vor fi stocate pentru o perioada de 10 ani conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă. Numele şi prenumele participanţilor câştigători ai Campaniei vor fi publicate pe pagina Facebook https://www.facebook.com/PantofiDianeMarie/ pentru o perioada de 12 luni.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Organizatorul va şterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare şi stocare.

 

Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice şi organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparţinând participanţilor la Campanie. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ţine seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.


Participanţii au, conform Regulamentului UE 2016/679, următoarele drepturi:

 

  • Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține confirmarea faptului că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal și condițiile în care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date;
  • Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în cazul în care (i) datele nu mai sus necesare în scopul inițial (și nu există un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrării este consimțământul persoanei vizate, persoana vizată își retrage consimțământul și nu există alt temei legal, (iii) persoana vizată își exercită dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) ștergerea este necesară pentru conformarea cu legislația UE sau legislația română sau (vi) datele au fost colectate în legătură cu servicii ale societății informaționale oferite copiilor (dacă este cazul), când se aplică cerințe specifice cu privire la consimțământ;
  • Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazurile în care: (i) considerați că datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care să permită operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegală, dar nu doriți să vă ștergem datele cu caracter personal, ci să restrângem utilizarea acestor date; (iii) în cazul în care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, însă dumneavoastră aveți nevoie de date pentru a constata, exercita sau apăra un drept în instanță; sau (iv) v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care să verificăm dacă temeiurile legitime ale operatorului de date prevalează asupra drepturilor persoanei vizate;
  • Dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate până în momentul respectiv;
  • Dreptul de a vă opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situația particulară în care vă aflați, atunci când prelucrarea se întemeiază pe interes legitim, precum și de a vă opune, în orice moment, prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă;
  • Dreptul la portabilitatea datelor, însemnând dreptul de a vă primi datele cu caracter personal pe care le-ați furnizat operatorului de date într-o formă structurată, utilizată în mod curent și care poate fi citită automat, precum și dreptul de a transfera respectivele date către un alt operator, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate;
  • Dreptul de a depune plângere în fața Autorității de Protecție a Datelor (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.

LITIGII

În cazul unor potențiale litigii apărute între Organizatori şi participanţii la Campanie, acestea vor fi  Soluţionate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluţionare instanţelor competente de la sediul Organizatorilor.

 

ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta anterior sau pe durata Perioadei Campaniei în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră sau în cazul imposibilităţii Organizatorilor, din motive independente de voinţa lor de a continua prezenta Campanie.

Notă: Forţa Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat petrecut după intrarea în vigoare a prezentului regulament şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră.

 

FORȚA MAJORĂ

Pentru scopul acestui Regulament, Forţa Majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizatori şi a cărui apariţie îi pune pe aceştia din urmă în imposibilitatea de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin Regulament. În categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundaţii, greve şi blocaje, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum şi orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorilor din motive independente de voinţa lor, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului şi continuarea campaniei, Organizatorii vor fi exoneraţi de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor pentru perioada în care această îndeplinire va fi impiedicată sau intârziată, conform art. 1351 Cod civil.  Organizatorul, daca invocă forţa majoră, este obligat să comunice participanţilor la Campanie, pagina de Facebook https://www.facebook.com/PantofiDianeMarie/ , în termen de 5 zile de Ia apariţia cazului de forţă majoră, existenţa acestuia.

 

SERVICIUL DE RELAŢII CU CLIENŢII

Pentru orice informaţii legate de prezenta Campanie, clienţii se pot adresa în mod direct pe adresa de email: office@pantofidianemarie.ro

 

 


Termeni si conditii generale de utilizare a platformei de comert electronic www.pantofidianemarie.ro


Folosirea, inclusiv vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.pantofidianemarie.ro, presupune acceptarea in totalitate si de fiecare data cand accesati site-ul nostru a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii si produse. Va invitam sa cititi cu atentie capitolul Termeni si Conditii pentru a fi in cunostinta de cauza in momentul in care finalizati o comanda.

Prin finalizarea comenzii, Clientul accepta Termenii si Conditiile specificate in acest capitol.

Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre Vanzator, fara a fi necesara o notificare prealabila a Clientului. Clientul are acces permanent la termenii si conditiile utilizarii serviciilor si este obligat sa le citeasca de fiecare data cand acceseaza site-ul nostru.

Drept de proprietate:

Toate drepturile asupra site-ului www.pantofidianemarie.ro aparţin lui Diane Marie Studio Srl. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.pantofidianemarie.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al Diane Marie Studio. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la office@pantofidianemarie.ro.

Relatii contractuale

Termenii si conditiile, astfel cum sunt redate in prezenta sectiune, reglementeaza relatiile contractuale privind utilizarea website-ului www.pantofidianemarie.ro, comenzile, vanzarea-cumpararea de produse achizitionate de pe www.pantofidianemarie.ro si sunt parte integranta din acestea, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

Prin inregistrarea unui cont de utilizator sau prin plasarea unei comenzi, clientul confirma ca a luat la cunostinta, ca a inteles si ca a acceptat conditiile vanzarii in termenii si conditiile afisate pe website-ul www.pantofidianemarie.ro.

Relatiile contractuale sunt supuse normelor legale din Romania.

Limba contractului: limba romana.

Definitii

  • pantofidianemarie.ro: magazinul online gazduit pe website-ul oficial al Diane Marie Studio Srl prin care se efectueaza comert online;
  • "vanzator”: Diane Marie Studio Srl cu sediul social in Str Lacul Plopului nr 10, sector 5, Bucuresti, J40/10442/2011, CIF: RO29048600.
  • “cumparator/client”: persoana fizica sau juridica ce comanda si/sau achizitioneaza produse prin intermediul magazinului online pantofidianemarie.ro;
  • “oferta”: produse disponibile oferite spre vanzare intr-o anumita perioada de timp si la un anumit pret unitar;
  • “produs(e)”: bunurile oferite spre vanzare;
  • “pret”: pretul la care sunt vandute produsele catre cumparator; pretul afisat este pretul unitar pentru fiecare produs oferit spre vanzare si contine TVA;
  • “comanda”: ordinul de cumparare transmis  de client vanzatorului, ordin prin care clientul solicita cumpararea produselor selectate conform caracteristicilor prezentate pe site si la pretul afisat, prin modalitatea de plata selectata si conform conditiilor de livrare prezentate pe site; comanda trebuie sa contina toate elementele solicitate de vanzator pentru emiterea facturii, livrare si contact;
  • “membru”: persoana care, prin inregistrarea in site, si-a creat un cont de utilizator prin introducerea datelor solicitate si acceptarea termenilor si conditiilor site-ului;
  • “cont de utilizator”: sectiunea din site care permite unui membru accesul la: informatii introduse in cont si modificarea acestora, istoricul comenzilor efectuate, informatii asupra statusului comenzilor, abonari la comunicari de marketing etc. Crearea unui cont de utilizator se face de catre orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau persoana juridica prin autentificare in site si completarea formularului de inregistrare.
  • „favorite”: sectiune din contul de utilizator care permite Clientului sa isi creeze Liste cu produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii, folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
  • “continut”: imaginile, textele, descriere produse, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul pantofidianemarie.ro.
  • "comunicari comerciale (Newsletter)”: mijloc de informare periodica prin diverse medii de comunicare (email, sms) cu privire la produse si/sau reduceri, campanii sau orice alta informare referitoare la actiunile/activitatile de marketing desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada de timp.
  • “rezervare in magazin: rezervarea temporara a unui produs aflat in stocul Vanzatorului intr-o locatie fizica („magazin”) indicata de Cumparator, in urma unei comenzi de rezervare realizata pe website de acesta. Rezervarea unui produs prin intermediul optiunea disponibila online nu reprezinta o vanzare, ci doar rezervarea temporara a unui produs intr-un magazin selectat de Cumparator. Achizitia produsului va fi facuta de Cumparator direct in magazinul selectat.
  • “formular de retragere”: reprezinta un formular prin care Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termenul legal de 14 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, a intrat in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs, in cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat, conform OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionisti. Acest formular de retragere este disponibil pentru descarcare aici sau poate fi completat electronic de catre Client in sectiunea Retururile Mele, daca acesta detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs, in cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat).

 

Informatii prezentate in site

Vanzatorul face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din site-ul pantofidianemarie.ro, insa acestea pot contine inadvertente privind unele specificatii, descrieri, preturi etc. ale produselor, ce pot fi datorate unor erori de operare, tehnice, umane etc.

Culorile, textura materialului, forma produselor pot fi diferite in functie de ecranul folosit, navigatorul de internet (web browser), sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul www.pantofidianemarie.ro.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari/corectii ale inadvertentelor si erorilor de operare, fara preaviz si fara notificare prealabila a cumparatorilor.

In cazul in care Vanzatorul descopera sau i se aduce la cunostinta o eroare legata de descrierea unui/unor produse, pretul sau orice alta informatie referitoare la acestea, va remedia in cel mai scurt timp informatiile eronate si va informa cumparatorul cat mai repede in cazul in care pentru produsele respective exista plasate comenzi. In aceasta situatie, cumparatorul are optiunea de a confirma comanda avand in vedere informatiile corectate, totodata Vanzatorul rezervăndu-si dreptul de a anula comenzile ce contin produse cu informatii eronate.

In cazul in care cumparatorul nu poate fi contactat, folosind datele de contact mentionate in comanda, Vanzatorul va anula comanda si Cumparatorul va fi notificat prin email de anularea acesteia.

Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare)

Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare) de catre clientii care au un cont creat in site se face urmand pasii de mai jos:

pasul 1: autentificarea in cont;

pasul 2: selectarea produsului, adaugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;

pasul 3: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA”

pasul 4: selectarea modalitatii de livrare:

(1)    Comanda online cu livrare prin curier si in acest caz se solicita:

-  introducerea adresei de facturare/livrare, in cazul in care adresa dorita nu a fost introdusa deja in cont si/sau verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora;

-  alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza;

-   sau

(2) Rezervare in magazin –in acest caz se solicita detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon]

pasul 5: acceptarea de catre Client a Termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a Termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata;

pasul 6: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.

Plasarea unei comenzi de catre clientii care nu au cont creat se face prin finalizarea unei comenzi urmand pasii de mai jos:

pasul 1: selectarea produsului, adaugarea in cos si navigarea in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda

pasul 2: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA”

pasul 3: selectarea modalitatii de livrare: 

(1) Comanda online cu livrare prin curier si in acest caz se solicita:

-  introducerea adresei de facturare/livrare

-  optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridica

-  optarea pentru crearea unui cont - clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont utilizator, in cazul in care nu are un cont deja creat sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont

-  alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza,

(2)Rezervare in magazin –si in acest caz se solicita detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon]

pasul 4: acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata.

pasul 5: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.

 

Oferte si reduceri de pret

Ofertele si reducerile de pret pe pantofidianemarie.ro sunt limitate in timp si cantitate.

Durata acestora este valabila numai in perioada anuntata si/sau in limita stocului disponibil.

Rezervare in magazine

Nu pot fi rezervate mai mult de 5 (cinci) produse intr-o comanda de rezervare plasata in site-ul pantofidianemarie.ro si se poate plasa numai o comanda de rezervare/zi.

Dupa plasarea de catre Client a comenzii, Vanzatorul, in functie de stocul disponibil, va confirma rezervarea produsul/produsele in magazinul indicat de Client, in termen de minim 1 zi lucratoare - maxim 10 zile lucratoare.

In situatia in care produsul/produsele devin indisponibile, Vanzatorul il instiinteaza telefonic/SMS pe Client in acest sens. Clientul este anuntat telefonic sau prin SMS ca produsele rezervate sunt disponibile in magazine si sunt rezervate pentru o perioada de 48 de ore de la momentul transmiterii instiintarii de catre Vanzator.

Dupa vizualizarea/probarea produselor Clientul isi poate exprima (1) dorinta de a achizitiona produsele dorite, prin finalizarea platii direct in magazin, sau (2) refuzul privind cumpararea acestora.

Neprezentarea Clientului in magazine in termen de 48 de ore de la primirea instiintarii telefonice sau prin SMS duce la anularea automata a rezervarii produselor.

Confirmare primire comanda

upa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii cu detaliile acesteia si nu confirmarea comenzii conform paragrafului de mai jos intitulat „Confirmare comanda” 

 

Confirmare comanda

Dupa confirmarea primirii comenzii, Vanzatorul va verifica starea materiala a produselor comandate (ex: nu prezinta defecte, deteriorari etc.) si in urma acestei verificari, numai produsele care corespund din punct de vedere calitativ vor fi pregatite pentru livrare.

Daca in urma verificarii, produsele nu corespund din punct de vedere calitativ, Vanzatorul  va instiinta clientul despre acest aspect si va anula comanda partial/total, dupa caz, conform paragrafului de mai jos intitulat „Anulare comanda”.

Comanda se considera confirmata (total/partial) de Vanzator la momentul facturarii produselor.

Totodata, inainte de confirmarea comenzii, Vanzatorul poate contacta Clientul telefonic si/sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau oricaror date furnizate de Client (inclusiv date cu caracter personal). In cazul in care sunt necesare modificari privind orice informatie cuprinsa in comanda, aceste modificari pot fi efectuate de catre Client sau de catre Vanzator, in baza consimtamantului explicit verbal acordat de Client in cadrul convorbirii telefonice, in acest scop.

Anulare comanda

Clientul poate oricand anula comanda in perioada cuprinsa intre data plasarii comenzii si data confirmarii acesteia de catre Vanzator, prin transmiterea de catre Client a unei solicitari scrise la adresa de e-mail: office@pantofidianemarie.ro. Solicitarea trebuie sa contina numarul comenzii pentru care se solicita anularea totala sau partiala. In caz de anulare partiala se vor indica produsele si cantitatile anulate.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii:

  • datele furnizate pe site de Cumparator sunt incomplete si/sau incorecte, iar Cumparatorul nu a corectat aceste date in contul personal sau nu a contactat Vanzatorul sau nu a fost contactat de catre acesta in vederea corectarii lor, situatie in care Vanzatorul se afla in imposibilitatea de a expedia produsele din Comanda,
  • in cazul in care un produs devine indisponibil, prezinta neconformitati etc., situatie in care cumparatorul va fi informat in cel mai scurt timp posibil, telefonic sau pe adresa de mail din comanda,
  • in cazul platii online, invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati,lipsa confirmarii din partea acestuia sau erori de comunicare intre sistemele procesatorului de plati si ale Vanzatorului.
  • in cazul in care solicitarile clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online si/sau comanda este neserioasa conform celor mentionate in prezentul document;
  • in cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost afisate eronat (ex. erori tehnice si/sau umane) si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anula comanda daca Clientul nu a confirmat comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici;
  • in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de Vanzator.

 

Orice astfel de anulare a comenzii de catre Vanzator nu angajeaza in niciun mod raspunderea Vanzatorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu exceptia rambursarii contravalorii produselor anulate, in cazul in care acestea au fost deja achitate. 

In cazul in care comanda a fost achitata in avans si ulterior anulata, Vanzatorul va rambursa Cumparatorului contravaloarea produsului(lor) nelivrat(e), in termen de cel mult 7 zile calendaristice, de la data la care Cumparatorul a comunicat Vanzatorului sau Vanzatorul a comunicat Cumparatorului, decizia de terminare a contractului de vanzare-cumparare a produsului/produselor.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Pentru o mai clara intelegere, spre exemplu, in cazul efectuarii platii cu card, plata rambursului se va efectua tot in contul aferent cardului prin intermediul caruia s-a efectuat plata.

Declinarea responsabilitatii

In cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita clientului sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici.

 Limitarea raspunderii

Valoarea maxima a raspunderii Vanzatorului fata de Client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea produsului(lor) , daca plata s-a efectuat deja de catre Client. In cazul in care Clientul a suportat costurile de transport, Vanzatorul va restitui aceste costuri.

 Plata produselor

Plata produselor se poate face prin plata ramburs (plata in numerar achitat curierului) la livrare sau online (plata cu cardul) la momentul plasarii comenzii, prin intermediul serviciilor procesatorilor de plati.

Datele cardului bancar nu se retin de Vanzator : Datele cardului de plata ale Clientului nu sunt accesibile si nici stocate de catre Vanzator , ci numai de catre procesatorul de plati a tranzactiei.

Livrare

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin firmele de curierat rapid contractate de Vanzator, intr-un termen de 3 - 7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre Vanzator.

Pe perioada campaniilor si/sau reducerilor, termenul de 3 - 7 zile lucratoare poate fi extins pana la maxim 30 de zile in situatii exceptionale.

Costurile livrarii

Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumparatorului la un tarif de 10 lei pentru fiecare comanda. Vanzatorul poate oferi transportul gratuit al comenzii, peste o anumita valoare a acesteia, astfel cum aceste informatii sunt afisate pe website-ul Vanzatorului.

In cazul in care onorarea unei comenzii se face prin mai multe livrari, clientul va suporta costul unei singure livrari

Dreptul de retragere din contract

Potrivit OUG nr. 34/2014, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice, calculate astfel:

- de la ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, a intrat in posesia fizica a produsului(elor); sau  

- de la data în care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returnate Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre Cumparator, in aceeasi starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si fara a fi deteriorate din culpa Cumparatorului.

In vederea exercitarii dreptului de retragere Cumparatorul trebuie sa completeze unul dintre documentele de retur de mai jos, sa il introduca impreuna cu produsul(le), in ambalajul (ex. cutie de carton) utilizat pentru returnarea produsului(lor):

  1. Formularul de Retragere electronic in sectiunea Retururile Mele, daca Cumparatorul detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor);

De asemenea, pentru  produsele achizionate online, Vanzatorul accepta returnarea acelorasi produse in magazinul fizic, in acelasi termen de 14 zile calendaristice, cu respectarea acelorasi conditii de mai sus privind perioada de returnare si starea produsului.  O declaratie neechivoca in care Cumparatorul trebuie sa mentioneze urmatoarele informatii minim necesare pentru identificare: numarul comenzii sau numarul facturii de achizitie.

 

LINK FORMULAR DE RETUR

 

Consecintele retragerii din contract

In cazul retragerii din contract, Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului(lor), pentru care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de retragere din contract, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul(ele) pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia Vanzatorului sau de la data primirii dovezii din partea Cumparatorului conform careia acesta a trimis produsul(le) catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de plata, fara a cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Valoarea va fi rambursata in functie de modalitatea de plata, astfel:

- pentru Comenzile achitate cu card bancar in website, rambursarea se va efectua prin intermediul aceluiasi canal de plata si in contul bancar din care a fost receptionata plata sau in numerar prin prezentarea Cumparatorului in magazinele fizice ale Vanzatorului;

-pentru Comenzile achitate cu ramburs, rambursarea se va efectua, prin virament bancar in contul bancar indicat de Cumparatorintr-unul dintre documentele de retur;

Costul direct al returnarii produselor revine Cumparatorului.

Produsele realizate la comanda

Produsele realizate la comanda vor fi livrate intr-un termen comunicat si agreat telefonic intre Cumparator si Vanzator, intre 14 si 21 de zile calendaristice.
Pretul final al produselor personalizate este format din pretul initial al produsului plus o taxa de personalizare de 25-45 de lei. Pentru initierea comenzii, se va achita un avans de 125 de lei in cazul sandalelor si al pantofilor si 175 de lei pentru produse din categoria ghetelor si a cizmelor. Achitarea avansului se face prin transfer bancar, plata cu card sau in locatiile Diane Marie.
Returul produselor realizate la comanda se face conform legii OUG34/2014 si a Ordonantei nr 130/2000, doar in cazul unui defect de fabricatie sau o neconcordanta intre comanda realizata si produsul livrat.

Garantie si Reclamatii

Durata de garanţie
Durata de garanţie este limita de timp care curge de la data cumpărării produsului, până la care producătorul îşi asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziţionat, pe cheltuiala sa, dacă deficienţele nu sunt imputabile consumatorilor.
Pentru produsul achiziţionat din magazinele noastre, oferim o garanţie de 30 de zile de la data cumpărării. Pentru orice defecte pe care le-aţi putea descoperi în această perioadă de timp vă invităm să aduceţi produsul cât mai repede la unul din magazinele noastre pentru a fi evaluat.

Condiţii de garanţie

Garantăm că produsul achiziţionat de la S.C. Diane Marie Studio SRL este un produs sigur, nou (nefolosit) şi lipsit de orice defect.
În condiţiile respectării instrucţiunilor de întreţinere, produsul prezintă parametri de calitate şi performanţe normale (la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil), date fiind natura şi scopul pentru care a fost realizat produsul, pe durata medie a utilizării. Durata medie a utilizării este de circa 6 luni calendaristice, cu respectarea alternării purtatului a minimum 3 perechi de încălţăminte. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.
Important: Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului - este obligatorie prezentarea bonului de casă sau a facturii fiscale.

Modalităţi de asigurare a garanţiei:

  • Repararea produsului
    • Înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
    • Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării.

Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă
• uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
• decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă, etc.)
• deteriorări ale produsului în urma unor calamităţi (foc, cutremur, inundaţie, trăsnet, etc.), accidente, incendiere sau furt
• defecte produse de transportul, manipularea şi depozitarea în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, şocuri termice - variaţii de tip cald / rece, imersare, etc.)
• defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului şi/ sau în condiţii improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat - umplerea excesivă a genţilor duce la deteriorarea acestora
• intervenţia, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
• deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.), animale de companie, rozătoare şi alţi dăunători
• întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)

Nu se consideră defecte de fabricaţie, ca urmare nu fac obiectul acordării garanţiei:

• particularităţi ale pieilor naturale: nervuri, mici diferenţe de culoare, semne caracteristice şi neregularităţi - tocmai acest lucru arată autenticitatea şi calitatea pieilor din care sunt confecţionate produsele Diane Marie.
• pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra şi poate colora uşor haina cu care vine în contact. Acest lucru se întâmplă la primele purtări, până produsul dobândeşte o patina unică, şi nu este considerat defect; petele de pe haine ies la o simpla spălare
• micile neregularităţi şi imperfecţiuni ale produselor sau ale părţilor din produse confecţionate manual.
• pieile care au fost ceruite şi lustruite manual: în acest caz pielea continuă să se "uzeze" în mod natural - escoriaţiile de culoare de la suprafaţa pieilor reprezintă un efect intenţionat care are loc doar după purtare şi tocmai acest lucru aduce individualitate produselor


  • ATENTIE: Produsele cu imprimeuri pot prezenta asimetrii in functie de imprimeul folosit. Acesta nu este considerat un defect.

    Recomandări generale privind îngrijirea încălţămintei:
    - Se interzice cu desăvârşire spălarea pantofilor în maşina de spălat!
    - Diane Marie nu răspunde pentru defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreţinerii incorecte a produsului respectiv, precum şi pentru disconfortul provenit din purtarea încălţămintei de mărime nepotrivită.
    - După fiecare purtare, încălţămintea se curăţă şi se pune pe sanuri potrivite ca mărime şi format. Pentru a crea condiţii igienice de purtare şi a mări durata de folosire, se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de încălţăminte într-o perioadă de timp. Este interzisă spălarea cu apă a încălţămintei. Nu se folosesc înălbitori, detergenţi şi nici produse pe bază de solvenţi, substanţe de lărgire, curăţare, impermeabilitate, altele decât cele agreate de Diane Marie.
    - Încălţămintea umeda se usucă lent, la temperatura camerei, ferită de contactul direct cu sursele de căldură. Nu folosiţi uscarea la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură. Utilizarea in conditii de umezeala excesiva va face ca pielea din care este produsa incaltamintea sa sufere deformari iremediabile.
    - Feţele încălţămintei se vor feri de lovituri directe.
    - Evitaţi căldura excesivă care poate duce la reactivarea adezivilor şi dezlipirea tălpilor.
    - Feţele si talpa pantofilor trebuie protejate de contactul cu solvenţi, smoală, bitum moale sau alte materiale corozive, antiderapante sau substanţe de dezgheţare. De asemenea, evitaţi agăţarea sau călcarea în obiecte metalice ascuţite, resturi de sticlă, substanţe insecticide, uleiuri şi benzine, diluanţi, etc, aceste ducand la distrugerea talpii din piele naturala.
    - În cazul pantofilor cu talpă din piele şi cusături aplicate pe talpă, Diane Marie nu poate fi făcută responsabilă pentru defectele apărute ca urmare a imperfecţiunilor drumurilor, trotuarelor sau terenurilor unde s-au folosit pantofii.
    - Vă rugăm folosiţi un încălţător pentru a evita avarierea pantofilor în zona călcâiului.
    - Deoarece pielea cu care este căptuşită încălţămintea nu a fost tratată chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejării pielii dumneavoastră), există riscul migrării culorii. Recomandăm purtarea ciorapilor asortaţi sau de culoare închisă.
    - Pentru întreţinerea interiorului, curăţaţi cu o carpă moale umedă şi evitaţi produsele care conţin acetonă, acizi, alcool, sau, oricare alte substante care nu au fost testate si recomandate de Diane Marie pentru acest tip de piele.
    - Tocurile îmbrăcate în piele sunt mai sensibile la purtat şi se pot degrada în urma conducerii autovehiculelor, a călcării în gratarele de scurgere, în cioburi de sticlă sau în bitumul moale de pe trotuare, în anotimpul cald.